úterý 7. ledna 2014

Můj Rok 2013

Ahojte...


Ač je článek tohoto typu skoro na každém blogu, rozhodla jsem se taky zařadit do stáda oveček a napsat moje ohlédnutí za uplynulým rokem.

Tento rok byl hodně rozmanitý. Trošku bych to přirovnala jízdě na horské dráze, jelikož jedna část roku by se dala popsat jako horor a ta druhá naopak jako pohádka. Zažila jsem spoustu změn, nových věcí, šťastných i smutných chvil. Abych to všechno seřadila do nějakého rozumného textu, rozhodla jsem se rok 2013 popsat v několika bodech...


1. Škola aneb jedna velká změna

Prvák na gymplu byl takový zmatený, hlavně tedy proto, že mě ta škola vůbec nebavila. Nechtěla jsem tam chodit, jelikož jsem věděla, že to pro mě nemá budoucnost. Navíc předměty typu matematika, chemie či biologie nejsou zrovna mé oblíbené. 

Velkým úspěchem pro mě tedy bylo, když jsem úspěšně udělala talentové zkoušky na Střední uměleckou školu grafickou v Jihlavě. Ano, ztratila jsem rok, jelikož jsem musela znovu do prvního ročníku, ale nelituji toho ani v nejmenším. Škola mě baví. Miluju fotografování, grafiku a celkem jsem si zamilovala i animace, dokonce i kreslení jde v mezích normy přežít ;) Je to sice náročná škola - hlavně časově, ale plním si tím můj sen, jsem šťastná, spokojená! :-) 


2. Kamarádi

Co jsem pryč z gymplu, tak jsem se sešla jen s pár kamarádkami. Mrzí mě to. Když vezmu, že jsme společně trávili odpoledne čekáním na autobusy či jen tak trajdáním po obchodech a kecáním... Musím říct, že je několik lidí z gymplu, kteří mi opravdu chybí. Snad to v průběhu roku nějak napravím a sejdu se alespoň s pár kamarádkami. 

Díky změně školy jsem ale také poznala další skvělé lidi. Jsem opravdu ráda, že jsem v tak suprové třídě, kde jsou fajnový spolužáci a tím pádem i kamarádi. 

3. 
Přítel, můj miláček :-) 

Jsem neskutečně vděčná, že ho mám. Je to moje největší zlatíčko, můj poklad. Občas si říkám, čím jsem si zasloužila takové štěstí, že mám zrovna jeho, protože on je dokonalý. Když si vzpomenu na léto, jak jsme se poprvé sešli v Praze. Když jsem ho poprvé viděla naživo (předtím jsme si jen hodně psali přes skype), tak hrozně moc se mi líbil, ale bála jsem se, že mě bude brát jen jako kámošku. Hlavně když jsme po druhé se sešli v Praze - skoro celé odpoledne pak trávili v parku a povídali si, nikdy předtím se mi s nikým nepovídalo tak dobře. Strašně jsem si taky přála aby mě objal, tak jsem si pak během čekání na tramvaj vymyslela, že mi je zima. On mě objal. To byl pro mě ten nejkrásnější moment. 


4. Koníčky a jiné zájmy

Fotografování. Ponořila jsem se více do fotografování, hlavním zlomem toho pak bylo dostání nové zrcadlovky (Nikon D5100). Focení je můj život, baví mě. Jen bych na to občas potřebovala mít více času. Snad v létě nafotím miliony fotek :-)

Kreslení. To jsem si rozvinula především díky škole. Docela hodně jsem si od září vykreslila ruku a zaznamenala velký pokrok. Kéž by to tak šlo i dál..
PC gamesky. Opravdu neskutečně moc jsem si zamilovala WoWko. Už jen proto, že to byla hra, kterou jsem nejčastěji hráli s přítelem v létě. Prostě WoWko - best ! :D 

Blog. Asi nejlepším krokem bylo přestěhování na blogspot. Jsem tu opravdu moc spokojená, žádné blbnutí článků, fotografií... Snad jen doufám, že mi nadšenost do blogování ještě nějaký ten čas vydrží !

Barvení vlasů. Moje závislost. Teď tedy pomalu upadá, když jsem na intru a nemám ani dostatečné finance na barvení, ale stejně...Barvení vlasů mám prostě ráda :-) 


A jaký byl pro vás rok 2013 ? :-) 

7 komentářů:

  1. Pěkné shrnutí a spřítelem Vám to moc sluší ! :)
    Přeji ať je následující rok stejně dobrý, nebo ještě lepší, než ten loňský :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :)) Tak vidím, že se toho u tebe za tu dobu co tě znám přes blog zas tak ani moc nezměnilo. Jakože, zájmy atd. zůstavají pořád stejné a jak je vidět, dost se v nich zdokonaluješ :)) je super, že ses našla, a děláš co tě baví :) Je skvělí, že tě to tak drží, kdyžř sme byly mladší, ani jsem si nemyslela, že by to mohlo byt takový... no s budoucností :) Krásnej obrázek. a vidím, že ani pc hry tě neomrzely :D Gratuluju ke vztahu s přítelem, sluší vám to ! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Škola - poslední dobou jsem na školu přestala myslet a začla na ní více kašlat , ale chci to změnit. Ve flákání na vzornou,pilnou žačku!
    Kamarádi - Poznala - i ztratila . Za nové kamarády jsem hodně ráda, ale chtěla bych si už taky udělat čas na ně víc.
    Láska - nemám partnera a nijak mi to nevadí,později potkám lásku třeba :)
    Koníčky - více jsem se rozjela ve fotografování a chtěla bych v tom 100% pokračovat:).
    Blog - celkem dost jsem na blog kašlala,ale chtěla bych to změnit .více psát články, a natáčet videa:)

    OdpovědětVymazat
  4. Podle toho, co jsi vypsala, to vypadá, že pro tebe byl rok 2013 spíše tím šťastným. :)
    Je dobře, že jsi změnila školu, když tě gympl nebavil. Snad tě bude tahle škola bavit i dál, ale věřím tomu, že jo! ;)
    S přítelem ti to hrozně moc přeju. Na fotce vám to spolu sluší! :)
    S těmi zájmy - je dobře, že děláš to, co tě baví. Fotíš i kreslíš opravdu nádherně. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Můj rok byl velmi uspěchu a potom největší opak...Spadla jsem na dno a byla jsem stracená,a to trvalo do konce roku...Dnes je tomu jinak,jsem odhodlaná,změnit to co jsem v minulém roce posrala.

    Mě docela vadí,že jsi přešla na blogspot,nemám blogspot ráda :D

    OdpovědětVymazat
  6. páni, krásný =) můj rok 2013 začal špatně, ale konec.. myslím tím, prosinec byl úžasný =)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné shrnutí :). Jsem opravdu (ale upřímně,ne jen řečnicky) ráda že si plníš svůj sen. Ne každý má takové štětí.

    OdpovědětVymazat